Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Dowiedz się więcej o ofercie agencji social media Kraków na k-myk.pl.

Działania reklamowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy sprzedażą. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na utworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. marketingu, natomiast niewielkie biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, że zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, plakatów czy billboardów. Agencja reklamowa przygotuje także przyciągające, unikalne teksty na stronę internetową firmy, a także opracuje strategię komunikacji z klientami poprzez popularne media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter lub Instagram.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Jeśli więc nie ma on wprawy w przygotowaniu sympozjów, targów bądź spotkań z klientami wymagających zwykle drobiazgowego planowania, takie obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie niezawodnego oraz zgranego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji marketingowych, trzeba jednakże wybierać te, które dają dostęp do obszernego grona doświadczonych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszelkich działań reklamowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku marki.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]