Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Skieruj się tu jeśli interesuje Cię jak wybrać agencję SEO.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Zalecamy skorzystać z wskazówek profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo występowania licznych opcji, jak np. Yandex, Rambler czy też Bing, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zaistnieć w sieci, musi pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, z reguły jest to niełatwe bez wsparcia speców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki film o tym, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Najistotniejsze cechy dobrej agencji SEO

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, przykładowo poprzez comiesięczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe.

Pracownica Google zaznacza także, że solidna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą dostrzegalne efekty przeważnie po kilku miesiącach działań.