
Usługi agencji SEO – realne zyski dla Twojej firmy
Uzyskaj więcej informacji o ofercie agencji SEO na seo4.net.
Firmy oraz administratorzy portali internetowych, którzy chcą dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie zaleca się, to próbowanie starań osobiście. Nie posiadając kwalifikacji w zakresie SEO i nie monitorując systematycznie wiadomości o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować właściwie i – najważniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to stworzenie etatu dla obeznanego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje ze względu na budżet. Trzecia metoda to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Wydatki wygospodarowane na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że oprócz specjalistów od SEO w zatrudnione są tam też osoby od kodowania, content marketingu, grafiki czy kampanii Google Ads służące rzeczową pomocą w tych kwestiach.
Postaw na pewną oraz transparentną agencję SEO
Polskich agencji SEO jest wiele. Czym kierować się w trakcie poszukiwań firmy, która zwiększy naszą widoczność w SERPach? Radzimy wybrać markę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a także tych kreatywnych i reklamowych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Wybierając firmę, która funkcjonuje od minimum dekady, można mieć zaufanie, iż ma ona duże doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować interesujące portfolio swoich dotychczasowych prac. Na stronach agencji SEO na ogół dodawana jest zakładka „Case study”. Przed sygnowaniem umowy powinno się zapoznać się ze studia takich przypadków, aby sprawdzić, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, jak również to jakie trudności udało jej się rozwiązać i z jakimi branżami pracowała. Solidna agencja SEO to taka, której działania są przejrzyste: pisze o harmonogramie zadań na zbliżające się tygodnie, jak również przekazuje raporty z ukończonych działań i ich efekty.
Drugi nie do przecenienia aspekt to spersonalizowana oferta i dobranie zakresu działań do potrzeb działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy odpisuje w przeciągu kwadransa, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak znak alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik doświadczonej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, by dopytać o dodatkowe informacje o firmie, niezbędne do opracowania dla niej indywidualnej oferty. To dane, których nie da się odszukać na własną rękę w sieci, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej działaniach SEO czy o kluczowych dla klienta usługach bądź produktach, które stara się wypromować.
Rozliczenie za usługi agencji SEO – na które oferty uważać
Z nieufnością powinno się potraktować firmy SEO, które sugerują umowę z opłatą za wypracowany rezultat. W takim modelu płatność odbywa się dopiero wtedy, gdy frazy kluczowe zdobędą uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top5). To wciąż często spotykany model rozliczeń, lecz niesie ze sobą duże ryzyko – można bowiem osiągnąć natychmiastowe rezultaty łamiąc standardy ustalone przez Google. Codziennie modyfikowany algorytm także nie pomaga w spełnieniu obietnic składnych zleceniodawcy, stąd rzetelna agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Co do opłaty za usługi firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie większego budżetu, by przeprowadzić szczegółowy audyt SEO, a później wdrożyć wszelkie wynikłe z niego zalecenia. W kolejnym okresie współpracy, jak strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty prac bywają o wiele niższe.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]